به گزارش مشرق، روزنامه خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:
دستور ویژه به مدیران دولتی درباره تبلیغات در دهه فجر
بر اساس ابلاغیه یک مقام اجرایی به تعدادی از سازمان ها و ادارات، تاکید شده است با توجه به سیاست های مورد تاکید دولت و مسئولان ارشد اجرایی، تبلیغات و اطلاع رسانی دهه فجر از سوی ستاد، معاونت ها، سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه دستگاه های دولتی باید تحول گرا باشد و از اسراف منابع بیت المال و اقدامات تبلیغاتی پر هزینه و کم بازده به خصوص درج آگهی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی پرهزینه جدا خودداری شود.
ذره بین نظارتی روی معاملات آنلاین ادارات
با توجه به تکالیف و الزاماتی که هیئت دولت در مصوبه اردیبهشت امسال خود برای انجام معاملات سازمان ها و وزارتخانه ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در نظر گرفته است، طبق بخشنامه روزهای اخیر یک نهاد مسئول در دولت به همه مدیران مالی دستگاه های مهم اجرایی، از آن ها خواسته شده است تمامی معاملات آنلاین انجام شده توسط آن نهاد اعم از خرید، فروش و خدمات را در بازه زمانی ابتدای امسال تا پایان پاییز، در یک فرمت مشخص تهیه و تا قبل از پایان بهمن، ارسال کنند.